ACEA standartai skirsto alyvas į keturias kategorijas:


  • benzininių variklių alyvos: A1, A2, A3, A5
  • keleivinių transporto priemonių dyzelinių variklių variklių alyvos: B1, B2, B3, B4 ir B5
  • variklinės alyvos varikliams, kuriuose įrengti keleivinių transporto priemonių DPF filtrai ir TWC katalizinės sistemos: C1, C2, C3, C4
  • dyzelinių sunkvežimių variklių alyvos: E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7 ir E9

Šios klasifikacijos buvo įvestos 1996 m. Ir atnaujintos kitais metais. Paskutinis reikalavimų modifikavimas ir, žinoma, jų sugriežtinimas įvyko 2012 m. Gruodžio mėn. - buvo įvesti ACEA 2010 standartai.


ACEA

ACEA A / B - lengvųjų automobilių benzininių (SI) ir kompresinio uždegimo (dyzelinių, dyzelinių) variklių specifikacijos


A1 / B1 - alyvos, skirtos lengvųjų automobilių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių benzininiams ir dyzeliniams varikliams, vadinamosios energiją taupančios, pasižyminčios labai žemu aukštos temperatūros HTHS klampumu nuo 2,9 iki 3,5 cP. Rekomenduojama juos naudoti tik šiuolaikiniuose varikliuose, kurie pritaikyti tokioms alyvoms.

A3 / B3 - labai gerų savybių piltuvai, skirti naudoti šiuolaikiniuose benzininiuose ir dyzeliniuose varikliuose, labai įtempti, dirbantys sunkiomis sąlygomis. Taip pat tinka kompresoriams ir turbokompresoriams. Švaros ir apsaugos nuo nusidėvėjimo reikalavimai žymiai padidėjo, palyginti su ACEA 2007 reikalavimais.

A3 / B4 - piltuvai, pasižymintys labai geromis savybėmis, skirti naudoti benzininiuose ir dyzeliniuose varikliuose su tiesioginio įpurškimo moderniomis konstrukcijomis, labai sunkūs, dirbantys sunkiomis sąlygomis, juos taip pat galima naudoti varikliuose, kuriems reikalinga B3 alyva. Švaros ir apsaugos nuo nusidėvėjimo reikalavimai žymiai padidėjo, palyginti su A3 / B3 reikalavimais.

A5 / B5 - labai gerų savybių alyvos, skirtos lengvųjų automobilių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių benzininiams ir dyzeliniams varikliams, vadinamoji energiją taupanti, pasižyminti labai žemos aukštos temperatūros HTHS klampa nuo 2,9 iki 3,5 cP. Rekomenduojama juos naudoti tik moderniuose varikliuose, pritaikytuose tokioms alyvoms.


ACEA C - piltuvai, suderinami su katalizinėmis sistemomis - žemo peleningumo alyvos


C1 - labai gerų savybių piltuvai, skirti lengvųjų automobilių benzininiams ir dyzeliniams varikliams bei lengviesiems krovininiams furgonams su dyzelino dalelių filtrais (DPF) ir 3 krypčių katalizinėmis sistemomis (3 krypčių) TWC, kuriems reikalingos lengvos eigos, mažai pelenų „Low SAPS“ aliejai. žemos aukštos temperatūros HTHS klampa didesnė kaip 2,9 cP. Šios klasės aliejai pailgina DPF filtrų ir TWC katalizinių sistemų tarnavimo laiką ir sumažina degalų sąnaudas. Aukščiausi SAPS reikalavimai (> 0,5%) garantuoja ilgiausią DPF filtrų veikimą.

PASTABA: C1 KLASĖS ALIEJUS APIBŪDINA MAŽIAUSI SAPS ir HTHS RIBOS. GALI BŪTI NAUDOJAMAS TIK KELIUOSE VARIKLIŲ MODELIUOSE!

C2 - pasižymi labai geromis lengvųjų automobilių ir lengvųjų komercinių transporto priemonių benzininiais ir dyzeliniais varikliais, turi dyzelinių dalelių filtrus (DPF) ir 3 krypčių (3 krypčių) TWC katalizines sistemas, reikalaujančias mažos klampos, žemos temperatūros, aukštos temperatūros temperatūros, mažai klampios alyvos. HTHS didesnis nei 2,9 cP. Šios klasės aliejai pailgina DPF filtrų ir TWC katalizinių sistemų tarnavimo laiką ir sumažina degalų sąnaudas.

PASTABA: C2 KLASĖS ALIEJUS GALI BŪTI NAUDOJAMA TIK TAM TIKRUOSE VARIKLIŲ MODELIUOSE
DĖL HTHS NUO 2,9 KP!

C3 - labai gerų savybių piltuvai, skirti benzininiams ir dyzeliniams varikliams, lengviesiems automobiliams ir lengvosioms komercinėms transporto priemonėms, įrengti dyzelinių dalelių filtrai (DPF) ir 3 krypčių (3 krypčių) TWC katalizinės sistemos. Šios rūšies alyvos padidina DPF filtrų ir TWC katalizinių sistemų ilgaamžiškumą.

C4 - labai gerų savybių alyvos, skirtos benzininiams ir dyzeliniams varikliams, lengviesiems automobiliams ir lengvosioms komercinėms transporto priemonėms, turinčios dyzelinių dalelių filtrus (DPF) ir 3 krypčių (3 krypčių) TWC katalizines sistemas. Šios klasės alyvos padidina DPF filtrų ir TWC katalizinių sistemų tarnavimo laiką dėl jų mažo SAPS (> 0,5%).


ACEA E - sunkvežimių dyzelinių variklių alyvos


ir kiti dideli dyzeliniai varikliai

E2 - aukštos kokybės variklių alyvos (viršijančios CCMC D4, XHPD, HPDO reikalavimus), naudojamos ankstesnio - 80-ojo ir 90-ojo - dyzeliniuose varikliuose be pripūtimo ir turbokompresoriuje Įprasti (trumpiausi) mainų laikotarpiai. Standartas galioja iki 2004 m., Šiuo metu panaikintas.

E3 - aukštos kokybės variklių alyvos, naudojamos ankstesnio dizaino 80-ojo ir 90-ojo dyzeliniuose varikliuose su pripūtimu ir turbokompresoriumi. Įprasti (trumpiausi) mainų laikotarpiai. Standartas galioja iki 2004 m., Šiuo metu panaikintas.

E4 - aukščiausios kokybės variklio alyvos, užtikrinančios aukščiausią stūmoklio švarą, apsaugą nuo nusidėvėjimo, suodžių sklaidą ir produkto stabilumą. Naudojant modernius, labai apkrautus sunkvežimių variklius, atitinkančius Euro 1, Euro 2, Euro 3 ir Euro 4 išmetamųjų teršalų reikalavimus, jie leidžia žymiai padidinti rida. Jie turėtų būti naudojami varikliams, kuriuose nėra kietųjų dalelių filtrų, kai kuriems varikliams su EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) sistemomis ir kai kuriems varikliams su SCR (NOx redukcijos) sistemomis. Rekomendacijos turėtų būti tikrinamos kiekvieną kartą variklių gamintojų vadovuose.

E5 - aukščiausios kokybės variklių alyvos, užtikrinančios aukščiausią stūmoklio švarą, apsaugą nuo nusidėvėjimo, suodžių sklaidą ir stabilumą. Naudojant modernius, labai apkrautus sunkvežimių variklius, atitinkančius Euro 1, Euro 2, Euro 3 ir Euro 4 išmetamųjų teršalų reikalavimus, jie leidžia žymiai padidinti rida. Jie turėtų būti naudojami varikliams be DPF dalelių filtrų. Tinka daugumai variklių, kuriuose įrengtos EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) sistemos, ir daugumai variklių, turinčių SCR (NOx redukcijos) sistemas. Rekomendacijos turėtų būti tikrinamos kiekvieną kartą variklių gamintojų vadovuose. Standartas galioja iki 2004 m., Šiuo metu panaikintas.

E6 - aukščiausios kokybės variklio alyvos, užtikrinančios aukščiausią stūmoklio švarą, apsaugą nuo nusidėvėjimo, suodžių dispersiją ir produkto stabilumą. Naudojant modernius, labai apkrautus sunkvežimių variklius, atitinkančius Euro 1, Euro 2, Euro 3, Euro 4, Euro 5 ir Euro 6 išmetamųjų teršalų reikalavimus, jie leidžia žymiai padidinti rida. Jie gali būti naudojami varikliams su kietųjų dalelių filtrais arba be jų, varikliams su EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) sistemomis ir varikliams su SCR (NOx redukcijos) sistemomis. E6 klasės alyvos yra ypač rekomenduojamos varikliams, turintiems DPF filtrus, ir turėtų būti naudojamos tik su mažai sieros turinčiu kuru (maks. 50 ppm). Rekomendacijos turėtų būti tikrinamos kiekvieną kartą variklių gamintojų vadovuose.

E7 - aukščiausios kokybės variklio alyvos, užtikrinančios aukščiausią stūmoklių švarą ir apsaugą nuo cilindrų poliravimo. Jie užtikrina apsaugą nuo nusidėvėjimo, turbokompresoriaus švarą, suodžių sklaidą ir gaminio stabilumą. Naudojant modernius, labai apkrautus sunkvežimių variklius, atitinkančius Euro 1, Euro 2, Euro 3 ir Euro 4 išmetamųjų teršalų reikalavimus, jie leidžia žymiai padidinti rida. Jie turėtų būti naudojami varikliams, kuriuose nėra kietųjų dalelių filtrų, daugumai variklių su EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) sistemomis ir daugumai variklių su SCR (NOx redukcijos) sistemomis. Rekomendacijos turėtų būti tikrinamos kiekvieną kartą variklių gamintojų vadovuose.

E9 - aukščiausios kokybės variklio piltuvai, užtikrinantys aukščiausią stūmoklio švarą, apsaugą nuo nusidėvėjimo, suodžių sklaidą ir gaminio stabilumą. Naudojant modernius, labai apkrautus sunkvežimių variklius, atitinkančius „Euro 1“, „Euro 2“, „Euro 3“, „Euro 4“, „Euro 5“ ir „Euro 6“ išmetamųjų teršalų reikalavimus, jie leidžia žymiai padidinti rida. Jie gali būti naudojami varikliams su kietųjų dalelių filtrais arba be jų, varikliams su EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos) sistemomis ir varikliams su SCR (NOx redukcijos) sistemomis. E9 klasės alyvos ypač rekomenduojamos varikliams, turintiems DPF filtrus. Rekomendacijos turėtų būti tikrinamos kiekvieną kartą variklių gamintojų vadovuose.