1. Bendrosios nuostatos
Prekinis ženklas
DetaDalys yra internetinė parduotuvė. Šios pirkimo taisyklės (toliau –
Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.detadalys.lt internetinėje
parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir UAB Giberta (toliau –
Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant
prekes internetinėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes internetinėje
parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.
2. Sutarties sudarymo momentas
Pirkimo ir
pardavimo sutartis yra neatskiriama šių Taisyklių dalis. Sutartis tarp Pirkėjo
ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje
parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs
apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką
„Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais
atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis
privalo nepateikti užsakymo. Pirkėjui pateikus užsakymą, jis informuojamas
elektroniniu laišku, patvirtinančiu užsakymo gavimą
3. Pirkėjo teisės
Pirkėjas turi
teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis
Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Pirkėjas turi
teisę atsisakyti internetinėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir
pardavimo sutarties su Pardavėju apie tai raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos tik žemiau nurodytu atveju.
Pirkėjas turi
teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju ir grąžinti prekes besivadovaudamas Civilinio kodekso 6.228 10 ir 6.228 11 straipsniuose nustatyta tvarka bei šiomis taisyklėmis.
4. Pirkėjo įsipareigojimai
Pirkėjas privalo
sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie
nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas
sumoka, naudodamasis vienu iš Pardavėjo nurodytų mokėjimo būdų pateiktų
https://www.detadalys.lt/ prekių užsakymo formoje.
Jeigu pasikeičia
Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas
juos atnaujinti.
Pirkėjas
įsipareigoja neperduoti savo internetinėje parduotuvėje įvestų duomenų
tretiesiems asmenims.
Pirkėjas įsipareigoja
laikytis šių Taisyklių ir veikti nepažeisdamas Lietuvos Respublikos teisės
aktuose nurodytų reikalavimų.
5. Pardavėjo teisės
Jei Pirkėjas
bando pakenkti internetinės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui ar
pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo
apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis internetine parduotuve
ir neatsako už jokius su tuo susijusius ir patirtus Pirkėjo nuostolius.
Pardavėjas turi
teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti internetinės parduotuvės veiklą be
atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
Pardavėjas turi
teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles, pakeistas Taisykles paskelbdamas
internetinės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo
momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
6. Pardavėjo pareigos
Pardavėjas
įsipareigoja dėti pastangas, sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis
internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių
garantijų, kad internetinė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų
perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius,
susijusius su internetinės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų
perdavimo klaidomis.
Pardavėjas,
susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos
prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti
prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 14 darbo dienų. Šiuo atveju
Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.
Pardavėjas
įsipareigoja laikytis kitų šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.
7. Prekių pristatymas
Prekes Pirkėjo
sąskaita pristato siuntų pristatymo įmonė DPD Lietuva arba DPD grupės įmonė, jei Pristatymas vykdomas už Lietuvos ribų. Pristatymo sąlygos yra neatskiriama šių taisyklių
dalis.
Tiksli
pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų prekių charakteristikų ir kainos, todėl
galutinė pristatymo kaina bus matoma tik suformavus užsakymą.
Įprastai prekės
pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per
Pristatymo sąlygose nurodytą terminą nuo gauto
apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą, jei prekės yra Pardavėjo
sandėliuose.
Pirkėjui išimtinais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas. Jei Pardavėjas nepristato prekių per prekės užsakyme nustatytą terminą ir Šalys nesuderina papildomo termino prekių pristatymui, tokiu atveju Pirkėjas gali atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties ir susigrąžinti sumokėtus pinigus už prekes.
Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvos
Respublikos teritorijoje, išskyrus Kuršių neriją. Prekės taip pat pristatomos į šalis esančias už Lietuvos Respublikos ribų. Norėdami sužinoti, ar prekes pristatome į Jūsų šalį, pasirinkite pristatymo adresą,
Tiksli prekių
pristatymo data ir laikas nurodoma Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime
el. pašto adresu Pirkėjo nurodytu registracijos formoje bei, esant būtinybei,
koreguojamas atskiru neformaliu Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio susitarimu
elektroninio ir mobiliojo ryšio priemonėmis Atitinkamai Pirkėjas, sudaręs
pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti minėto el.
pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.
Siuntos
pristatymo metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo
kartu su DPD Lietuva įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių
kiekį ir asortimentą.
Nustačius
siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės,
asortimento neatitikimo(ų), Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo
atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti DPD Lietuva įmonės
atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime.
Nustačius prekių
kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(us), Pirkėjas ar,
priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu
atveju siuntų pristatymo įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar, priklausomai nuo atvejo,
Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame pažymi rastus
pažeidimus.
Pirkėjui ar,
priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius
transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame
pristatymo patvirtinime bei pažymėjus apie siuntos pakuotės pažeidimą, laikoma,
kad prekės pristatytos pažeistoje siuntos pakuotėje, tačiau prekių kiekis,
kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos
paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo
patvirtinime, tinkamai atliktos.
Pirkėjui ar,
priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius
transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame
pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos
nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka
pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų
kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.
Pristačius
prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos,
nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas
asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną
prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po
planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu
atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių
nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.
Kai prekės kaina
viršija 1000 EUR, prekė perduodama, prekės perdavimo metu prekės perdavimo
vietoje priimančiam asmeniui pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą:
pasą, asmens tapatybės kortelę ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą,
siekiant tinkamai identifikuoti Pirkėją ar jo atstovus sutarčių vykdymo
(internetinės prekybos) tikslu. Jei prekes priims ne Pirkėjas ir prekės kaina
viršija 1000 EUR, Pirkėjas privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens
duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.
8. Kainos ir apmokėjimai
Visos prekės, esančios
internetinėje parduotuvėje yra nurodytos eurais, jei, atskirais atvejais,
nenurodyta kitaip.
Pristatymo išlaidos nėra įskaičiuotos į prekės kainą. Galimos pristatymo išlaidos nurodomos Vartotojui Atsiskaitymo puslapyje, pasirinkus pristatymo šalį, regioną ir pašto kodą. Apmokėjimo būdai pateikiami Užsakymo puslapyje, pasirinkus
9. Garantijos ir atsisakymai
Jei Pirkėjas atsisako prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, gavus grąžinamą prekę, pinigai pirkėjui pervedami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų. Jei grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus, pirkėjui pervedami jo už prekes sumokėti pinigai įskaitant pristatymo išlaidas.
Pardavėjas privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti įstatymai ar Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.
Netinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas
Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais ir (ar) pagal suteiktos komercinės (sutartinės) kokybės garantijos sąlygas.
Pirkėjas, grąžindamas prekes laikosi šių sąlygų:
- pageidautina, tačiau neprivaloma, kad grąžinama prekė būtų originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- pateikiamas prekės įsigijimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita faktūra).
Prekių siuntimo/pristatymo išlaidas, Pirkėjui siunčiant prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų ar trūkumams šalinti, ar patikrinti apmoka Pardavėjas, tuo atveju, jeigu grąžinimui ar pakeitimui siųstose prekėse nustatyta trūkumų. Prekėse nenustačius trūkumų, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Prekių keitimo į kitą dydį, spalvą arba modelį atveju pakartotinis pristatymas yra nemokamas. Dėl pakartotinio prekių pristatymo ar atsiėmimo Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria elektroniniu paštu arba telefonu.
Prekių grąžinimas dėl sutarties atsisakymo
Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.228 11 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti sudarytos sutarties, išskyrus Civilinio kodekso 6.228 10 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.
Pirkėjas, grąžindamas prekes laikosi šių salygų:
- grąžinama prekė nebuvo naudojama;
- grąžinama prekė nebuvo sugadinta;
- grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, išskyrus pakuotės išvaizdos pakitimus, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę;
- grąžinama prekė yra tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
- grąžinama prekė turi būti nepraradusi savo prekinės išvaizdos dėl Pirkėjo kaltės (išskyrus išvaizdos pakitimus, kurie yra neišvengiami norint apžiūrėti prekę). Pardavėjas elektroniniu paštu per 14 dienų informuoja Pirkėją apie tai, ar jo grąžinta prekė atitiko aukščiau išvardintas sąlygas.
Pardavėjas, gavęs Pirkėjo pareiškimą, privalo nedelsdamas patvirtinti patvariojoje laikmenoje Pirkėjui, kad gavo jo Pirkimo pardavimo sutarties atsisakymą. Pareiga įrodyti, kad laikėsi reikalavimų dėl sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.
Pareiga įrodyti, kad laikėsi teisės aktų reikalavimų dėl sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.
Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas turi pranešti Pardavėjui el. paštu: shop@detadalys.lt. Pardavėjas atsiųs prekių grąžinimo dokumentą, kurį Pirkėjas privalo užpildyti ir pateikti Pardavėjui kartu su grąžinamomis Prekėmis.
Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę (įstatyminė kokybės garantija). Pardavėjas skirtingoms Prekėms suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių Prekių aprašymuose.
Vadovaujantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 1 dalimi, vartotojas (Pirkėjas) dėl netinkamos kokybės prekės turi teisę kreiptis į pardavėją per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos.
10. Atsakomybė
Pirkėjas yra
visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei
Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako
už dėl to atsiradusius padarinius.
Pirkėjas atsako
už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.
Pirkėjas atsako
už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiems asmenims. Jei „www.detadalys.lt“
teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės
parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį
laiko Pirkėju.
Pardavėjas
atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl
to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo
įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam
buvo suteikta.
Jei Pardavėjo
internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar
asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar
vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei
asmenims neatstovauja.
Atsiradus žalai,
kaltoji pripažinta šalis atlygina nukentėjusiai šaliai tiesioginius nuostolius.
11. Informacijos siuntimas
Pardavėjas visus
pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto
adresu.
Pirkėjas visus
pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės „Kontaktų“
skyriuje nurodytoje formoje.
12. Nuolaidos
Nuolaidos kodai
nėra keičiami į pinigus ar sumuojami.
13. Baigiamosios nuostatos
Pirkėjas ir
Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama Pardavėjo
elektroninės parduotuvės tinklalapyje (įskaitant, bet neapsiribojant, šias
Taisykles, informaciją apie Pardavėją, siūlomas prekes ir paslaugas bei jų
savybes, Pirkėjo teisės atsisakyti pirkimo ir pardavimo sutarties įgyvendinimo
tvarką, Pardavėjo teikiamas prekės priežiūros paslaugas ir garantijas (jeigu
jos suteikiamos)) laikoma pateikta Pirkėjui raštu.
Visi
nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo
ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Pirkėjas turi teisę visus ginčus
spręsti ir pretenzijas adresuoti pardavėjui el. paštu info@detadalys.lt. Nepavykus
susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų
nustatyta tvarka. Pirkėjai prašymą / skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje
įsigytos prekės ar paslaugos gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių
apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, el.
p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 6751, interneto svetainėje www.vvtat.lt,
jos teritoriniams padaliniams apskrityse
http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS
platformoje http://ec.europa.eu/odr.